Monday, November 29, 2010
out of service..
Friday, November 26, 2010
contest: kids and baby photo
contest :: kids & baby photo contest
syarat -syarat penyertaan.
1. anda mesti menjadi follower blog kedua saya. http://sweetlikekisses.blogspot.com.Selepas ini pemenang akan di umum di blog baru:)..
2. anda mesti tag kepada 8 orang maksimum.tidak boleh kurang.dan bila anda telah tag anda mesti inform pada kawan anda yang mereka telah ditag.:)
3. letakkan banner contest di sidebar anda.
4. anda mesti sertakan satu gambar.tidak kisah gambar anda zaman baby,zaman anda budak budak,gambar adik anda,gambar anak anda,gambar anak saudara anda..
5. hantar link entry anda didalam kotak komen entry contest ini.
6.mesti mulakan title entry dengan nama contest.
7. wajib diberitahu didalam entry tentang contest ini dan hadiah yang bakal diberi kepada pemenang.
tarikh tutup sehingga 30 november 2010 .tetapi terpulang pada saya jika hendak menamatkan tarikh lebih awal:)..so be alert!:)
hmm..aku mau ikut contest nih..xtau la knpa tba2 mau ikut2 sja memandangkan aku kecewa di dalam gembira..mcm mana tuh kecewa di dalam gembira? sbb harini result exam bru kluar..x memuaskan..kacau mooad aku honeymoon..huaaa..
Dalam byk2 syarat contest nih..smua aku dpt buat..kecuali tag 8 org tuh..sejujurnya,aku x rapat sgt dgn follower2 aku..y the bcoz? sbb itu adalah aku yg sebenarnya..realiti or dunia maya..aku adalah sgt jarang bergaul rapat dgn org..susah mau percaya org n susah mau meluah kan perasaan..dalam kata lain,aku adalah seorang yg EGOIS..huhu..
xpala..nnti pandai la aku tag siapa2.gmbr yg aku mau letak adalah..
*
*
*
*
aku si kembar 3
nih gmbr aku n kembar aku..dan aku adalah kembar 3
alasan aku memilih gambar ini..
1.sbb nih adalah gmbr last memory kami ber 3...yg lain smuanya rosak sbb banjir dulu.inilah satu2nya kenangan kami bertiga sbb susah mau gmbr tiga2 sekaligus
2.mama aku bilang nih adalah harta karun dia..dia jaga n simpan dengan rapi.. dia ckp dia x kan jmpa lgi budak 3 org yg berambut bulat mcm cendawan nih lagi skrg..smuanya sudah berubah..huhu
tu sja la yg boleh aku kata..ada yg mau tgk gmbr time sudah besar ka? huhuhu
tag 8 org pula..sory ya kalo aku tag kmu..
nih sja yg aku mampu tulis..mng atau x,itu lain crta..yg pnting aku dpt mengimbas kembali wajah zaman yg smakin berubah..dan mngubat hati aku yg kecewaaaaaaaa
Thursday, November 25, 2010
hampir menjadi milikku
aku masih honeymoon lgi,sesiapa yg mnta lgu harap bersabar..memandangkan hpon aku terbelah dua bru2 nih,so mmg misi aku mncari hpon baru..siapa yg dri dulu follow blog aku msti tau kan wishlist aku..tba2 tdi aku jalan aku jmpa blackberry storm..mmg hpon yg aku idam2 kan..tgk pun harga boleh tahan..RM 1350..so aku pun trus melekat dkt kedai tuh..3 jam tau..buka2 punya buka,belek punya belek..last2 aku confirm beli blackberry storm..so,dgn berat hati aku kuar kan rm 1400 d bank..tba2 time mau byr tuh tba2 bru dia ksi tau yang tuh bukan hpon new set,tpi hpon trade in org n di gnti dgn cover baru..so aku pun tba2 rasa was2 pula mau beli..sbb aku rasa x berbaloi pula beli npon mahal2 tpi bukan yg baru punya..trus aku tnya la yg baru punya brapa,then dia ckp rm 1850..tpi lusa bru smpai stock..trus aku fkir,drpada beli blackberry storm,baik aku beli blackberry torch..baru rm1999..tpi aku sudah limitkan harga npon x lebih rm1800..so,aku kira mcm mau tutup mata sja la mau beli storm tuh..tpi time aku mau test download lagu,keypad download tuh x respon..so tnpa rasa menyesal,aku kensel beli storm..sia2 aku abiskan masa 3 jam di sana..trus dgn rasa kecewanya,memikirkan lagi yg blackbery nih byk mo setting dan terpaksa lgi mnyusahkan aku ke digi center untuk mendownload application..trus aku beli hp lamborghini...so,slmt tggl blackberry storm ku..huuuuu
n welcome hp lamborghini
kalo vivaz pro,hrga rm 888,bezanya dia ada keypad..kalo vivaz biasa dia full touch screen..tpi yg x bes nya,vivaz pro cameranya 5 mp sja..kalo vivaz biasa 8 mp..so,aku ambil sja la vivaz biasa memandangkan kami di kedai hp hmpir 4 jam..kmbr aku pun suda bising2 sbb lapar..
so,dgn baki duit rm800,aku pun lps tuh berjoli kesana kemari..beli barang yg ntah apa2..tpi ada la baki dia lagi..rsanya pasnih mcm mau masukkan balik dlm bank..huhu..
Wednesday, November 24, 2010
Tuesday, November 23, 2010
honeymoon
Monday, November 22, 2010
lagu dan lagu
3.soko-i will never love u more
6.2am- you wouldn't answer my call
7.kim doong wook-my hearts calling
8.oh won bin-i love u and i love u
10.the chemical romance-the ghost of u
11.lee seung gi-losing my mind
15.snsd-hoot
16.breaking benjamin-forget it
17.florida ft cody simpson-iyiyi
20.beast-soom
21-allstar weekend-forever dance
22.opick ft fira flo-andai waktu memangilku
jeremy green-its not my fault




