Saturday, March 3, 2012

shopping


hye all..selepas sangat2 sibuk dgn exam n assignment..tba2 hari ini jadi hari yang paling boring sedunia..sbb tiada yang mau di buat..so,utk menghilangkan boring, jom post entry sampah..hohoho..

BTW ni mau crita tntg voucher buku 1 malaysia...ya,aku tau mmg crita tntg voucher ni suda lama basi..tpi bagi aku,msih bru..sbb aku bru guna..wkwk...walaupun voucher ni aku dapat bulan 1..tpi bru kemarin tergerak hati mau guna...bukan apa,sesak gila kedai buku di serbu..tunggu org dah abis voucher bru la best mau beli belah..huhu.






ni la rupa voucher yang pemes di perkatakan itew



so kemarin berjaya menghabiskan 2 voucher hanya untuk membeli ini saja

1 pack kertas A4
3 note sheet
2 graph paper
1 pensil case
8 batang pen
buku biskut dan kuih
1 pendrive
dan total smua ya :

RM 110.60


padahal tak la byk sangat yang aku ambil..tapi kalo kamu perasan, aku tak ambil pun novel2 atau majalah2...sbb dah sedia maklum,aku mmg tak suka baca bnda2 yang bgitu.,atau lebih tepat lagi,aku mmg tak suka membaca novel..ianya cma fantasi..hohoho.

yang paling banyak aku ambil adalah kertas..mmg itu aku punya mission..ni di sbbkan voucher 1 malaysia la ni.. hampir smua kedai buku kehabisan kertas..yang tinggal cma kertas faks sja..T_T..

jadi kemarin aku berjaya dapatkan kertas sbb kedai buku yang aku beli ini tak ramai yang datang sbb jauh skit ..

dan akhir nya,pencil case kesayangan ku yang telah berkhidmat selama 3 sem telah bersara


hampir 1 setengah tahun aku tak tukar pencil case



tengok..betapa rabaknya dia..haha

aku bukannya tak mampu nak beli benda2 mcm ni..tpi bagi aku bnda ni benda remeh ..asalkan ada tmpt nak letak alat tulis supaya tak terburai dalam beg..hehe..dan smua pen dalam pencil case aku ni yang cma masih berdakwat 100% cma 1 saja kebiasaannya..yang lain itu cma sbgai pemanis saja..haha..aku cma beli pen atau pencil hanya bila bsok nak exam...naya kau kalo tba2 pen xda dakwat..

kalo hari2 biasa kuliah x ada pen atau pencil,aku masih rilex saja..sbb I WILL SURVIVE..tapi kalo pemadan n pembaris yang tiada..bisa2nya bunuh diri aku stress sbb terpksa pinjam2 kawan..lebih2 lagi time subject math n lukis..hoho..


dan ini lah pencil case aku yang bru dan mgkin akan berkhidmat smpai 1-2 thun..


ok..dan berakhir la enrty sampah ini..maaf jika 2 minit anda terbuang bgitu sahaja dgn membaca entry ini..