Friday, November 5, 2010

maaf

kepada pengguna fullmusik ..saya dan faiz ingin memohon maaf kalo service dan layanan kami kepada anda smua kurang memuaskan..nih disebab kedua2 sangat2 n super duper sibuk..aku dgn final exam n faiz dgn kerjanya membuat website untuk company n networking dkt office..so,mgkin kami x dpt upload lgu kamu smua dalam masa 1 hari..trpksa ambil masa skit..harap smua bersabar..


Selama nih kami dah cba sebaik mngkin untuk memberikan layanan yg terbaik dan bgus untuk semua..cba memenuhi kehendak kamu smua..tpi kadang2 permintaan kamu kami x dapat untk tunai kan sbb kmi sndiri ada masalah..


aku juga ingin mnta maaf dgn smua org yg aku dah layan..aku nih ada sifat yg lain skit..aku kalo jga chatbox tuh..ada beberapa yg aku pantang tgk.antaranya:


1.org marah faiz

-yg nih aku paling anti n pantang tgk..sbb aku rasa faiz dah sedaya upaya buat apa yg kamu mnta..tpi kmu msih marah2 dia,itu sudah x bole d trima..aku setia tolong dia slama 2 thun nih dgn rela hati tnpa mnta apa2,skit pun..krna aku ksian dgn dia dulu,dia di mrh2,di maki2 ..kna pngil "bajingan " la,apa la..so,selagi aku ada,dont u ever think mau mrh2 dia..


2.org meminta dgn cara kasar

-kami dua nih pun ada prasaan,kalo kmu mnta dgn kmputer,mgkin bole la..tpi nih mnta mcm kami nih kuli n pekerja tnpa ada respek pun..kami tau kamu yg request tuh mgkin anak dato,artis,model..kmi tak mnta lebih,cma mnta la dgn cara yg bersopan..jgn la woi2,marah2, dan maki2...

kalo faiz,mgkin dia boleh sabar,kalo aku mmg tak dpt sabar..


tu sja la..mls aku nak crita panjang2..so,aku mnta maaf kalo ada yg tak suka aku n faiz n service fullmusik.kami telah cba sedaya upaya untuk buat n berikan yg terbaik untuk kamu smua.cma kami smua harapkan kesabaran dan pengertian kamu..kami tak salah kan kamu,ini mgkin salah kami sendiri juga..


kepada pengguna fullmusik yg setia disana..terima kasih banyak2..pstikan sntiasa menyokong fullmusik..kami akan mencuba dan trus mncuba memuaskan hati smua fullmusik user..


dan ada iklan skjp

hrga iklan rm 10 sudah mnjadi rm 15 sbb dah ada 5 org yg letak iklan..harga promosi tuh hanya untuk 5 org yg trawal..so siapa2 yg mau ltk iklan lgi,inform sja dgn iza..


DAN KEPADA YG DAH LETAK IKLAN


iza ucapkan trima ksih sbb sudi letak iklan di fullmusik dan ada pujian skit dri faiz dkt bawh nih




kepada yg dah letak iklan,sila kembang hidung sekarang..haha..



dan yg terakhir,kpada fullmusik user,iza ucap kan mnta maaf trlebih dahulu n trima ksih banyak2






5 comments:

Sophie Al-Yahya said...

hnss...hnsss... macam nak memerasankan diri pun ade.ahakss..

kamu berdua kayaknya seperti org Indonesia yaa tutur katanya..

CI_ said...

THANKS IZA DAN FAIZ!
THANKS SEBAB BUKA FULLMUSIK!
=)

iza Hamdan said...

sopie> hns.hns tuh bunyi apa..bunyi tgh kembangkan hidung?wkwk..iza org mlysia,n faiz org indonesia..iza tpksa ckp indo sbb nnti ga nyambung bicaranya dgn faiz..hihi

dandelion> thanx juga sbb guna fullmusik..siap letak iklan lgi..hope blog dk bertmbh maju..hihi

Free Music said...

wew.....chat semalam kok di Print Screen..........
HiiksX10000

iza Hamdan said...

maaf dunk om bebebkk...hihihi