Monday, August 23, 2010

kisah antara aku dan gratisan musik

aku dan fullmusik nih suda tak dpt di pisah kan lagi la..ibarat isi dan kuku,hihi..cewahh..suda lama tak buat n karang ayat yg berbunga2.stiap hari bljr math sja..hihih..aku di fullmusik tuh dah nak cecah 3 thun juga la..lama tuu..hihi..sbnrnya aku nih bukanlah owner tuh blog.cma sekadar assistant sja..dlu aku user mcm kmu sja.tiap hari mnta2 lagu.tpi lama2 dah sllu d chatbox sna,faiz ksi naik taraf jga tuh chatbox,bole dilet msg n banned org.best2..suka-suki sja aku dilet msg org.hihi..kalo nak di naik taraf,chat la sna byk2..hihi..iza sllu nmpk di chatbox org nak mnta faiz ajar cra buat code.hihi..bukan nya sng nak mnta faiz ajar.iza smpai tggu 2 thun baru di beri kepercayaan buat code n post lagu.lama tuu..tuh pun sbb photobucket kna bannes,so smua lagu dia rosak n tak bole play..klo tak,tak kena suruh pun..hihi

0 comments: