Tuesday, February 1, 2011

lgu dan lagu( 1 feb)

1.selena gomez-a year without rain


2.we the king- check yes juliet


3.the click five=dont let me go


4.T-ara- yayaya


5.super junior-u


6.siwon choi- i must be bad


7.sam tsui &christina grimmie- just a dream

8. pussycat doll-stick with u


9.plain white t's-rythm of live


10.justin bieber-never let u go


11.jung yong hwa-for first time


12.jonas brother-goodnight and goodbye


13.tokio hotel-hurricanes and suns


14.eun ji won-while buzz


15.daesung-cotton candy


16.bruno mars- who is


17.neyo-beautiful monster


18.basshunter-i can walk on water,i can fly


19.3 idiots-zoobi doobi


20.han seung yeun-superstar


21-sex pistol-good save the queen


22.garasi-bukan


23-maher zain- insyaAllah ( malay version)


24.firdaus-menangislah di bahuku


25-shima-apa ku rasa


26.kru-saat ku pejamkan mata


27-adira-ilusi


nih sja aku dpt download buat hari ni..dari jam 5 smpai 8 sbb line streamyx lambat..

nih aku ada mau ckp skit..aku sudah dpt kesan n tau sbb knpa ada 1 user nih tpi request lgu banyak...search pnya search akhirnya aku dapat tau dia ada blog code music juga..org request dia lagu,then dia request dkt fullmusik..pastu sudah dpt,dia post di blog dia..kalo dia tolong requestkan x apa..nih dia edit link fullmusik tuh..kan sllunya kalo klik dkt icon fullmusik tuh,automatik direct pergi fullmusikkan..nih x,dia letak link dia..so kira mcm dia pnya la..tpi icon ghucy music tuh x pula dia tukar..

untuk yang berkaitan..kalo ko bayar 60 dollar tiap bulan,ko penat2 update lagu tiap hari,dan ko kna maki2 tiap hari..aku tak kisah pun..tpi yang ko goyang2 kaki request lgu..org yg pnat2 uplaod..then ko yg dapat nama..apa kes? really 'S'ugar 'H'oney "I'ce 'T"ea,,

dan kepada org lain juga yg edit,remove link,or hidden icon fullmusik tuh..itu mgkin hak kamu untuk buat suka hati kamu..tpi ini mcm bisnes..aku tolong kamu,kamu tolng aku..jgn la edit2 icon tuh..smpai ada buat tutorial lgi buang music icon tuh..tpi lagunya nak pula..aku pernah ckp sama faiz,tpi faiz ckp biarkan saja.tpi bagi aku x fair la.mntanya mau cepat,marah2.trima kasihnya x ada pula..so,fullmusik tak mnta bayaran apa2 pun atas service nih..cma mnta agar yg lain pun dapat gna fullmusik..


p/s: yg request lagu banyak2 guna lain2 nickname tuh ingt aku tak tau ka? i

7 comments:

dandelion kiss said...

uih, jangan marah sayer!
=)

iza said...

wuihh..x mrah dk la..knpa? adakah anda ada ciri2 org di atas? hueheue..

live.life.love.passion said...

tiada2. saya baik! ekeke jangan marah2, ya! biarkanlah si hampes tu... (tapi best juga kalau dapat sound dia sama!) hehehe

iza said...

haha..iya..niat mau sound..tpi big boss x suruh la..krg kna sound blik oleh boss..

datyn kiki lala said...

thanks kak ! :)

.: RaiN :. said...

Akak !
Kamsahamnida , Syukran , arigatou , tenkiuu ! ^^

Lagu blog akak cute lerr , :)

iza said...

datyn kiki> u welcome..=D

rain>thanks :)