Friday, October 15, 2010

next destination

ok..seperti biasa,setiap hari isnin dan jumaat aku akan jalan2 cari makan sbb kelas aku sekejap sja pada hari isnin dan jumaat.lps abis kls trus chow cari makanan..Dan aku nih sbnrnya bukan la sllu mkn di tmpt2 yg mahal.ikut mood n time juga..kalo malam tuh kami dua stakat makan megi n makan roti sja,kompom pkul 8 di kls dua2 sudah mo mati klaparan..then kami rasa mo makan puas2,so apalagi..test2 la smua tmpt yang ada..sllunya kalo x brapa lapar,kami makan sja di kfc atau digerai..so,tmpt hoo chak kami yg seterusnya adalah di secret recipe.



then aku order


Grilled chicken black pepper sauce
RM 15.00

Green Apple kasturi
RM 7.00

chocolate indulgence
RM 7.00

then kwn aku order

Grilled chicken with mushroom sauce
RM15.00

frosty lemon juice
Rm 7.00

chocolate cheese
Rm 7.00

so,total untuk makanan kami dua adalah Rm 67.90 termasuk tax

komen untuk makanan aku adalah,aku rasa grilled chicken with black pepper sauce tuh sama saja dengan rasa di kenny rogers.
air dia pula,sedap sbb aku suka yg masam..

so,rated aku untuk makanan kami kali ini ialah
food: 3.5/5
service: 4/5
kebersihan: 4/5





0 comments: