Wednesday, October 13, 2010

Hoo Chakk!!

setlah sekian lama x update blog,akhirnya aku update juga memandangkan hari ini aku free tnpa perlu bljr untuk ujian bsok..sblm nih 2 mnggu aku ada kuiz n ujian..so,mls la mo update blog nih..kalo online just tgk2 dkt fullmusik tuh sja,bls2 msg org d chatbox tuh..so,aku sbnrnya x tau mo buat entry apa memandangkan aku tiada apa2 yg mau d tnjuk n dibanggakan..so,aku rasa aku mo buat entry jalan2 cri makan la..memndangkan aku bole dikatakan 2 kali smnggu pergi kluar jln2 cri tmpt yg best..so untuk first entry jalan2 cri makan aku..aku mo perkenalkan tmpt fevret aku,"kahve cafe"..aku sllu pergi yg di 1borneo sja la..mls jauh2..aku rsa aku suda mkn 4 kali d sna..so,layan ja la pic tu..



nih gambar dipintu masuk cafe..cntik kan..


nih gmbr di dlm kahve tu..dorg hias guna konsep garden2 gitu

so,makanan aku pada hari tu adalah


golden chicken chop with cheese
RM 11.30
gmbr nmpk mcm x bes sja sbb aku rasa spatutnya cheese atas ayam tuh patut cair..bru sedap..tpi rasa dia ok la..sedap
air ribena longan RM 4.80
ham omellete RM 4.30

untuk kawan aku pula,dia order


grilled paprica chicken RM 11.80
nih suda dia mkn sikit baru aku tringat mo gmbr

then dia order ham sandwich n minum honey aloevera..tpi aku tak smpt gmbr la..suda lapar..

so,total makan kami dua tu ari adalah Rm 49.95...
jadi,rate aku untuk kahve cafe nih adalah:

food:4/5
service: 3/5
kebersihan:4/5


then pastu prgi carwash..cuci kereta
memandangkan kemalasan pada tahap trtinggi,so kami duduk sja di dalam wktu kereta kna cuci..wkwk..tpi kami mnta siram sja la.x pyh pakai sabun2 sgala..sbb kotor skit sja,stakat tai burung bertempek2..
so,lps tuh..kwn aku hntr aku balik dan the end..pas mkn,apalagi..tdrr

0 comments: