Friday, May 20, 2011

akibat kebosanan

ohh my godd..dah hampir sbulan dri aku abis praktikal..tpi report aku blm start lagi..kerja aku tiap hari adalah bangun,mndi,mkn,online dan tdr lagi..

dan sebenarnya aku nih x bole ada rasa boring..kalo aku tgh online,x ada bnda yg aku mau buat..mula la aku cari brg2 n blog2 shopping online..ada sja aku nak beli..dri semahal2 blackberry smpai la sekecil2 muffin n macarons..smua aku rasa nak beli online..dan aku rasa minggu nih la aku byk kluarkan duit.huaa.


1.Nih kemarin bayar broadband digi aku walaupun aku x guna..rm 103





2.transfer duit 1 juta@ rm 361




3.blackberry charger rm 40




4. perfume n lotion miniature rm58


so total untuk blnja aku mnggu nih adalah rm 562..adeh..mcm air saja duit tuh


so skrg nih tgn aku berketar2 nih..tgh datang gian..x tahan tgk bnda nih..kalo aku nak sesuatu barang tuh..aku akan pastikan aku dpt..walaupun nnti hakikatnya aku akan suka dlm masa 30 mnit sja..lps dah 30 mnit aku dpt barang tu,aku akan mula boring..so barang yg aku x bole brenti tenung dari tdi adalah..

*

*

*

*


sony xperia play..bru msuk malaysia lohhh..huuu..mau gila aku tgk bnda nih...

oh tuhan..harap2 cpt lah msuk kuliah balik..bole miskin aku kalo lama2 mcm nih

0 comments: