Thursday, February 3, 2011

churp-churp

orite..nih aku mau crita psl churp2 pula..memandangkan bulan lepas aku shoping online smpai rasanya abis rm 200,lps tgk duit dalam akaun yg tggl skit baru rasa mnyesal..mula la buka nuffnang,buka churp2 n buka sgala iklan or apa sja yg rsa dpt income..slps 2 buln aku x buka churp2..bru hari nih aku buka..aku start churp2 nih dri bulan 10 thun lepas kalo x slh..kalo dulu aku rasa best sbb cara dia beroperasi gna twitter atau fb sja..skrg nih ada pula klik2 mcm youthsay..x bes la pula rasanya..


cara churp2 nih beroperasi adalah anda di mnta untuk mngiklan kan iklan dri advertiser mngunakan twitter dan facebook..makin ramai follower atau friend,mkin byk la dpt income..nnti kamu akan di bgi assignment..contohnya maxis ada buat promosi kan..kamu di mnta membuat ayat berdasarkan ayat yg di beri..buat la ayat ikut suka kamu asalkan link n keyword yg dia mau tuh kamu letak..lps tuh akan tunggu di publish.kalo dah di publish,kamu dpt la earning..mcm dlu,aku satu assignment dpt 50 sen sja..tpi mkin byk follower..skrg aku dapat rm 3 rggt satu assignment..



nih la aku dpt slama aku sign up dgn churp2..bole la juga untuk main2..aku x serius pun mau buat bnda nih..dlu aku bole dpt 3 assignment dlm satu msa..time tuh churp2 nih blm femes..skrg nih haremm satu pun x dpt..mgkin sbb churp2 nih mls sudah mau bgi aku assignment sbb tiap kali ada assignment,aku main copy saja sample word yg dia ksi..mls mau buat ayat sndiri..wkwk



skrg churp2 pun ada iklan klik2 mcm youthsay tuh..ada iklan rm 0.20/per click..ada juga rm0.40/per click..

so,sesiapa yg ada fb n twitter yang boring2 online x tau mau buat apa..bole la join bnda nih..mna la tau bole dpt income skit2..



siapa yg mau test.bole SIGN UP DI SINI



0 comments: