Thursday, September 30, 2010

emailku menjadi mangsa

arghh..geramnya aku..kenapa skrg nih byk pula aku dapat email2 yg konon mo ksi duit.sah2 la tipu tuh kan..tpi aku heran la,mna dorg dpat email aku tuh ha..tak tau la dmna email aku dorg dpt..sbb bukan 1,tapi ramai nih yg sent email..setiap harii..nih yg aku x suka nih bila buka inbox,benda2 mngarut nih pula yg byk..menyemakkan inbox aku sja

tengok sjala apa yg dorg sent tuh..




kamu tgk tuh,berderet email mnta tolong..konon la..

nih la isi2 email dorg tuh..




nih konon mau trnsfer duit ke akaun aku



yg nih konon mo share 50% duit customer dia yg suda mati..adeh

yg atas ni mcm aku kisah kalo ko sakit..aku peduli apa

yg nih western union mo kasi aku 50 ribu..


adehhh,macam2 la cara dorg nih mo tipu org kan..tpi trik dorg mo tipu suda basi lah..kalo dlu2 boleh la..aku rasa org bodoh sja tertipu sbb bagi aku di dunia nih"TIADA YANG PERCUMA"..mo pergi msuk tandas pun byr 20 sen..nih pula org tba2 mo bagi ko duit berjuta2..tpi aku sakit hati inbox aku penuh dengan email mcm tuh..huaaaaaaaaaaaaa



0 comments: