Monday, December 6, 2010

contest


syarat2 penyertaan..

1. mestilah penguna fullmusik.co.cc

2.pastikan musik icon fullmusik di blog kamu dapat dilihat, tidak di edit dan di hidden

3.tulis entry psl contest ni..dlm entry tu kamu cuma perlu jawab soalan2 ni:


i.bila kamu start mula guna fullmusik

( jawapan bole di beri dalam tahun atau bulan)


ii.Dari mana kamu tau kewujudan fullmusik

(contoh jwpn-kawan,blog lain dan lain2)


iii.Cadangan yg kamu rasa bgus untuk fullmusik

(contohnya-ubah icon fullmusik,fired iza dri jadi assistant dan lain2)


dalam setiap entry wajib ada syarat2 dan gambr contest..


4.LINK kan entry kamu ke www.fullmusikrequest.blogspot.com

5.tgglkan link dkt kotak comment iza dan jadi follower


6..pemenang akan diberikan berdasarkan cabutan bertuah


TARIKH CONTEST

7/12/2010-27/12/2010



HADIAH


hadiah pertama

1 bulan free sewa iklan di fullmusik.co.cc

( untuk yg sudah sewa iklan di fullmusik,kamu akan dapat extend 1 bulan psg iklan tnpa byr..hihi)

hadiah kedua

top up rm 10

(ada perancangan mau cari hadiah yg lebih special..nnti kalo dah dapat yg special bru aku tukar ya)



dan iza mau tunjuk analytics nuffnang untuk fullmusik bulan nih



fullmusik dapat 149552 uniques visitor dlam 1 bulan..


THANX untuk smua fullmusik user




9 comments:

anith chan said...

nie link entry saya..

http://anithchan.blogspot.com/2010/12/contest-fullmusik.html
kalu terkurang or telebey harap inform yea.. tQ

iza said...

anith> thanx sudi ikut contest..smuanya ok..nnti kalo ada apa2 iza inform ya..smoga berjaya..nak coment di blog anith..tpi x bole pulaa

ana-lemonade said...

http://analemonade.blogspot.com/2010/12/contest-fullmusik.html
mau ikut serta~
kalau ada yang salah sila bagi tau
terima kasih~

iza said...

analemonade> iya,iza dah tgk..thanx ya sudi join..smoga berjaya..kalo ada apa2 iza inform..sama mcm blog anith juga,iza x dpt komen dkt kotak kmone kamu..mgkin iza yg ada mslh..btw thanx ya..:D

::anithabilchan:: said...

link saya

http://bellagillakentang.blogspot.com/2010/12/contest-contest.html

saya pon nk join jugak..
tQ :)

princess FADIELA said...

link saya:

http://ahdeqiela.blogspot.com/2010/12/contest-fullmusic.html

saya mahu join jugak !

kalau ade yg sala , inform yaww .

tengss :)

princess FADIELA said...

izaa . saya sudaa follow your blog :)

nad said...

saya sudah follow belog anda :)
silalah follow belog saya kalau anda sudi . saya tak paksa .
http://nutsaje.blogspot.com/

dandelion kiss said...

dah siap!
boleh semak dekat link ini:

http://kotakcintahati.blogspot.com/2010/12/contest-fullmusik.html

TQ~