Wednesday, December 29, 2010

im tired

yang mng tak bererti hebat dan kuat dan yg kalah tak bererti lemah..tpi skrg smua mnganggap,perlawanan bola ini adalah segala2nya..mnganggapnya sebuah peperangan..padahal itu cuma perlawanan BOLA.. cuba bersaing dlm kemajuan dan teknologi sesebuah ngara..baru mnunjukan ngara kita maju dan berkualiti..dan bukannya mnjadi ngara yg mundur,krna mngganggap bola sbgai ukuran kehebatan ngara masing2..

moga yg terbaik mng mlm ini..apa pun keputusannya,smoga smua boleh trima dgn hati terbuka krna setiap perlawanan msti ada mng dan kalah..tak perlu saling mnghina kerana itu menunjukan sifat seseorg yg tak punya akal dan tak beradab..menunjukkan kebodohan hnya kerana satu perlawanan..ingtlah tujuan asal sesbuah perlawanan..ia tidak di cipta untuk membuat negara saling bergaduh..
JGNLAH SNGGUP BERGADUH HANYA KERANA BOLA..KERANA ITU SANGAT MENUNJUKKAN KEJAHILAN DAN KEBODOHAN..psti ngara2 luar yg tengok ketawa2 smbil geleng2 kpala..psl bola pun bergaduh..


PATUTLAH malaysia dan indonesia tak msuk world cup sbb aff suzuki cup pun mau bergaduh..coba bygkan kalo mlysia dan indonesia ikut world cup?ngara2 luar psti mnganggap kedua2nya adalah kampungannn

0 comments: