Saturday, December 18, 2010

boipren aku kluar tv..

weww..time bes2 buat report praktikal,tiba ahmad dhani kluar di MARI MENARI..trus melompat aku kluar bilik..tuu boipren aku tuh..huhu..dia perform live ooo..dia dtg mlsysia sbb bsok dia n TRIAD dan juga kmpulan ank dia,THE LUCKY LAKI akan buat persembahan pada konsert astro..cba la dia di sabah,sggup aku pergi tuh.siap beli vvip tiket lagi..haha.. siapa yg follow entry aku dri mula lgi msti tau kan sbb time aku baru buat blog nih,aku ada tulis entry psl ahmad dhani nih,entry ahmad dhani oh ahmad dhani..huhu..dlm entry tuh,ayat punya main skema sbb bru start buat blog..skrg nih malas la aku tulis entry dgn skema dan bersopan santun..capee..



LAST SEKALI..siapa mau ckp aku nih perasan sbb ckp ahmad dhani tuh boipren aku..HADE HAKU KESAH?

0 comments: