Wednesday, January 19, 2011

pagi yang indah

slmt pagi doniaaa..harini ada sesetengah tmpt cuti smpena thaipusam kan..tpi di labuan nih x ada la..budak2 sekolah seperti biasa dan yg sudah berkerja pun berkerja seperti biasa..TAPII..aku cutiiiii..yihuu..cuti pun sbb skit..trpksa ambil mc 2 hari..nih yg bes ni..tpi heran pula,sllunya kalo bsoknya kerja,pagi tuh pnya main liat bgn..mata smpai melekat x mau buka..tpi bila cuti,pehal 6.30 mata aku sudah segar nih..so..bgn2 sja online..dan tba2 pkul 9 td ada posmen hntr surat..n aku dpt satu parcel nih..mau tgk apa aku dapat?





cutee kann..nih di kirm oleh dk@ dandelion kiss..dk nih org yg paling rajin n sudi komen2 d blog aku..tu ari dia ada buat pos psl dia baru bljr buat cute staff mcm nih..aku sbnrnya mmg suka dgn bnda2 mcm nih,sllu aku tgk2 di kedai online yg jual2 bnda craft nih,contohnya di sus n felt n aimi craft.. dan aku baru sja tempah lappy skin..rm 40..mhal juga la,tp sja2 mau tgk..rasa mau beli pula felt dkt DAISO.dlu aku ada nmpk byk felt murah..



hihi..sama kann..baru2 nih dk ada buat entry psl dia baru buat bnda nih di sni..so aku komen la..dan tba2 dk sent cute stuff nih..huaaaaa... thanx dk..i luv ittt..luv it so muchh..gebu2 lgi


untuk dk,aku rasa nih percubaan yg bgus..jom kita buat bisnes..hihi


3 comments:

CI_ said...

seronok bila dah sampai.
ngee... =)

iza Hamdan said...

tq dk..like it...=)

CI_ said...

bestnya iza boleh dapatkan felt dengan mudah.
DK tak tahu nak dapatkan felt dekat mana di JB. terpaksa beli dari shop online... huhuhu tak best bila harga beza2...