Monday, January 3, 2011

addicted..

sekarang aku rasa smua org demam 3 idiots kan sbb balik2 di ulang di astro fiesta..aku pun sudah lebih 10 kali tgk filem tuh..kalo sesiapa yg sudah lama follow blog aku,msti pernah baca entry movie marathon yg aku bulan 10 dlu kan..dlm entry tuh aku senaraikan 5 filem yg paling bes aku pernah tgk,dan tmpt pertama adalah 3 idiot..time aku tgh byk ujian tuh aku tgk juga 3 idiots nih sbb kawan india ckp nih film bes gila,,filem nih mmg bes smpai dorg dpt 5 academy awards..sbnrnya seumur hidup aku,aku tak pernah dkt crita tamil,hindustan atau yg spesis dgnnya..apa lgi dgr lagu hindustan..aku bole gila tau ,lebih2 lgi dulu housemate aku suka lgu hindi..tpi aku layan sja la,pasang lgu aku kuat2..mls mau bising2..tpi aku tabik dgn lgu2 ost 3 idiot nih sbb aku rasa smua lagu dia aku boleh layan..



so,kita dgr lagu hindustan ayuukkkk

2 comments:

Cik Kira said...

All is well..ehhehe..3 idiot best! ^^

iza Hamdan said...

iya..best2..=D