Saturday, January 29, 2011

update 29 jan

ok..mula2 skli aku nak bgitau yg secara rasminya skrg aku sorg sja yg upload lgu sbb faiz sudah pulang kmpng harini slama 2 mnggu atau lebih atas hal kluarga..so,aku terpksa handle smua request kamu..dan untuk pngetahuan kamu dan kamu..aku bekerja dari pkul 7 pagi smpai 5 ptg dan aku bukannya bekerja goyang kaki di office..aku bekerja di company offshore yg bermksd aku bekerja di worksyop.kerjanya bukan goyang2 kaki,tpi buka2 pump n machine.so confirm aku balik2 kerja tuh aku pnt kan..buat report lgi tiap hari..oleh itu,aku akan upload smua request kamu,tpi take time skit..ok? jangan la pksa2 nak juga lagu tuh cpt2.fhm2 skit situasi aku..ada juga aku tgk di chatbox tuh siap2 tnya knpa aku tak upload lgu mlm smlm sperti yg di jnjikan.untuk pngetahuan kamu,aku pun ada kerja lain juga yg mau dilakukan..bukan upload lgu sja 24 jam..so,im sorry..

dan untuk yg compius knpa aku post latest upload di blog aku,nih aku mau bgitau..aku post dsni,sbb aku cuma bole post n edit post sja di fullmusik.kalo hal seting2 n lain2 aku x dpt buat sbb faiz x suruh..sbb dia tkut aku kacau2 seting fulmusik n sgala iklan2 dia..

untuk tgk latest upload..kamu bole tgk di sni..


tpi sllunya lagu yg ada di playlist yg sudah terang lgi bersuluh pun msih ada yg x nmpk khenn..so untuk memudahkan kamu..aku post la di sni

1.jonas brother-bb good


2.ccraig david-dont love u no more


3.2am-cant let u go even if i die


4.kara-jumping


5.dido-here with we


6.jessie j-do it like a dude


7.GNA-i miss u already


8.GD& top-high high


9.devon werkheiser-if eyes could speak


10.infinite-before the dawn


11.day to remember-it complicated


12.jay chou-yi fu zhi ming


13.joanna & co-miko


14.linkinpark-numb


15.lucky twice- im so lucky lucky


16.muse-new born


17.orange caramel-still


18.relient k-be my escape


19.rihanna & lady gaga-silly boy


20.se7en-im going crazy


21.shinee-wowowo


22.taecyeon,suzy,joo-dream high


23.taylor swift-crazier


24.snsd-tell me u wish


25.travie mccoy-well be alright


26.bittersweet-1234


27.hardy mirza-ku tetapkan menunggumu


28-love hunter-teman


29.ruffedge-kamu yang


30-sleeq-moviestar


31.yuna-gelora


32.d masive-rindu setengah mati


33.d masive-jangan pergi


35-ten 2 five-i miss u


36-ungu- i need u


37.devotess ft azizi-ku damba redha


38.nowseeheart-damai


39.seung ri-what can i do


40-rossa-ku menunggu


41-afgan-pencari jalanmu

2 comments:

Hanafi Madzlan said...

salam. buleh request lagu ECLIPSE by CN Blue x? thx so much..

A.L.I.L B.L.O.G said...

awak2, pe tajuk lagu blog awk ni, sdap la..