Saturday, January 22, 2011

hey u

beuhhh..x tau la skrg nih mau rasa bangga atau apa..tpi aku rasa entry aku di COPY..pewit..bole la pemes lps nih..bulan 8 thun lepas aku ada buat entry psl perempuan yg rela jdi tongkat ibunya..

entry asalnya aku dpt dri forum indonesia,time tuh aku bru buat blog,so aku just nak share..memandangkan entry tu bhasa indonesia,so aku pun berpenat n berhempas pulas menukar ayat entry tuh dgn ayat yg boleh org mlysia faham..nasib ada faiz sbgi trnslator..so,kompem la aku tau sbiji2 ayat yg aku tukar kan..sni aku bgi tgk entry asl n entry aku..


original post


dan aku edit pula adalah




sbnrnya nih bukan lah mslh bsr pun..aku x kesah nak copy2 nih..tpi just bgitau la....penat2 aku edit walaupun x byk..



kamu bole tgk blog tuh..namanya santai sini..cba perhatikan ayat dia tuh..sebiji kan..huehue..tdi aku ada komen di kotak komen dia.tpi aku rasa better bgi di email sja la...

3 comments:

Lilynana Lexy said...

sbr k..biasa laa u..i pn kne..walaupn info uh just nk share..u wat laa disable right click..

santaisini said...

wah memang sejibik sama! saya bandingkan dengan yang ini http://www.facebook.com/note.php?note_id=398376572457 memang terdapat perbezaan pada certen2 word..so memang sah la email tu di copy dari blog iza..don't worry dear, saya dh kreditkan blog iza pada entry tersebut, don't marah2 ok.. ;) ssy fhm peerasaan iza..kalau saya pun memang hangin kalo orang copy without permission..perkara mcm ni biasa berlaku..kadang2 kita x tahu dari mana asal sumber email yg di forwardkan pd kita, hinggalah muncul orang yg mengclaim..tnanks sbb inform, btw dear, email santaisini@yahoo.com sy dah tak pakai, de problem pd akaun tu..ni email sy yg aktif skarang, santaisini1@yahoo.com.. maaf atas segala kesulitan, peace :D

iza Hamdan said...

orite biebeh..x apa..mula2 sja mcm rasa lain..biasa lah..tpi sudah lama,rasa bersalah pula..kan entry tuh smpaikan msg yg baik,so lgi byk yg sebarkan,lgi bgus..moga dpt beri mnfaat n pngajaran kpada smua anak2 dl luar..peace