Sunday, September 5, 2010

ahmad dhani lagi

aku nih peminat fanatik ahmad dhani..kalo kamu follow blog aku dri awl,msti kamu tau kan..dan akibat trlalu minat ahmad dhani,aku minat semua artis2 d bwh management ahmad dhani..
contoh2 artis management ahmad dhani:

1.Mulan Jameela
2.dewi-dewi yg skrg jadi mahadewi
3.andra n the back bone
4.the rock
5. the virgin
6.alexa key
7.dewi persik

group MAIA juga aku mnat sbb tuh group bekas bini ahmad dhani...
tpi ada satu group ahmad dhani yg aku paling benci adalah group the law..sbb tuh group hip hop dan smua lagu rap..lagu the law nih smuanya lagu mnghina artis2 yg lain.artis yg pernah dia hina melalui lagunya adalah maia(bekas istri ahmda dhani),kerispatih,peterpan dan byk lagi..satu2nya artis ahmad dhani yg tak ada kualiti..

ok..nih nak crita psl alexa key,kmu smua tak tahukan siapa alexa key sbb blm trkenal lagi.kamu sudah dgr tak lagu blog aku nih..yg lagu org putih cmpur indo tuh..tajuknya aku kangen aku rindu..nih first single dri alexa key..kalo siapa2 peminat dewa atau ahmad dhani msti prasaan lagu nih mcm lagu separuh nafas dri dewa..


nih la gmbr alexa key dan ahmad dhani

alexa key nih campuran indo n jerman..kamu msti tak percaya kan yg umur dia baru 15 tahun kalo tgk dri rupa,tubuh dan suaranya..cantik2.. dan di kata kan yg alexa key nih bakal mnjadi ank emas ahmad dhani menganti kan mulan jameelaa...

0 comments: