Monday, September 6, 2010

new song

aku tadi pergi la tgk2 lagu2 yg baru release nih..then aku jmpa lagu dri kumpulan MAIA nih..kira kumpulan fevret aku la..dorg baru kluarkan single baru..tajuknya tangan tak smpai..first2 dgr lagu nih mcm seram juga..tpi lirik dia mmg dalam kalo kamu dgr btul2..i like..



pernahkah kau dengarkan burung-burung bernyanyi
pernahkah kau dengarkan dia menangis
tawa dan tangis yang ku dengar sama merdunya
ataukah memang aku tak tahu senandungnya


ku ingat ada senyum yang abadi di bibirmu
mengapa tiada lagi kini, sayang
semua duka yang kau alami sudah nasibmu
untuk apa kau sembunyikan senyum di bibirmu


walau ingin hatimu memeluk gunung
manalah mungkin tangan tak sampai
walau ingin hatimu memetik bintang
manalah mungkin tiada sayapmu


biarlah yang hitam menjadi hitam
jangan harapkan jadi putih
biarlah rembulan di atas sana
manalah mungkin turun kesini


lihatlah malam ini kau tak lagi sendiri
bolehkah ku ingin menemani, sayang
ingin kudengar ceritamu tentang hidupmu
nikmatilah apa yang kau dapat di dunia


lirik yg aku bold tuh yg aku part yg best n ada mkna d sblik lirik tuh..

apalagi yg buat lirik nih ada lah bekas istri ahmad dhani,iaitu maia,yang nda dibenarkan untuk jmpa anak2nya..

0 comments: