Saturday, November 20, 2010

artis korea

rasanya boring pula blog aku nih sllu buat enrty yg ntah pa2..so,tba2 mau buat entry panas pula..jdi jahat skit..nih aku mau beri pendapat tentang korea..whatever la sama ada artis,movie or lagu..dan aku cma mo bilang yang aku anti KOREA...


Dalam byk2 movie atau drama,aku tak pernah pun tgk movie or drama korea..sbb aku rasa mcm bole di ramal..crita dia x lari jauh punyaa..sllunya plot crta dorg adalah:

LELAKI

1.lelaki tuh msti kaya gila n blajar di luar ngara dan ada syarikat sndiri...

2.pakai kreta besar2

3.WAJIB cute n hensem


PEREMPUAN

1.msti anak org miskin

2.gila2 skit..

3.kadang2 ada crita heroin dia cntik kadang2 buruk

4.pandai berdikari dan x mudah tergoda..kadang2 tomboy


Plot critanya


lelaki tuh mulanya sombong..x layan la pompuan yg miskin2 nih..then pompuan nih pun tomboy..konon xkan jtuh cnta punya la dgn lelakii..then gaduh2 last bercinta...THE END...itu sja..so,bgi aku..movie dan drama dorg mudah di ramal..ko x perlu tgk dri awl pun ko bole tau jalan crita dia.


LAGU

kalo lagu pula..mmg diakui,lagu dorg best2..rancak2..tapi aku pun x minat..y the bcoz? sbb aku x fhm..

kamu yg dgr lagu korea tuh sbnrnya fhm atau x? kalo aku,aku suka yg ada mksd..boleh feeling2..


-kalo group dorg tuh..bole smpai 12 org..byk nyaaaa..nyanyinya skit sja..yg lain backup dancer sja..


so,aku totaly x mnat korea2 nih..

Dan bagi aku,org yg mnat artis korea nih rasa sbb dorg CUTE OR HENSEM..btul or x? kalo x,jgn la marah2..tuh pndapat aku..


BAGI aku pula..kalo lelaki nih cute or jambu..to me,he is GAY..muahahah...kejam x kejam..so,entry nih sbgai pndapat..aku x hina pun artis kamu ya..so jgn marah2...


TP mmg aku akui la..dorg nih smua genius..dorg pnya movie n lagu sng sja msuk international...dorg tau cara tarik peminat..dan dorg mmg ORIGINAL..x copy mana2 style....so,siapa yg suka korea,truskan meminati..siapa yg x suka..truskan membenci..huhuhu..



3 comments:

Zazachan said...

agak la di situ..cerita korea sume cliche..jln cerita xlari..huhu
tp yg psl lagu korea tu aku no komen coz aku pun minat gak lagu2 korea..mmg xphm, dgr je la selagi lagu tu best..n aku jenis suke cari mksud lirik lagu..huhu..

iza Hamdan said...

ya..kdg2 pun ada dgr la skit..sbb lgu dia bole thn..tpi x la rjin smpai mau cri lirik n trnslate..hihi

Ryna Tri Asmara said...

seppppp, di ! :D hahaha~