Thursday, November 4, 2010

entrii

entrii baruu..entrii baruuu..haha..suka pula aku dgr cara dia ckp entri baru tuhh di sini> ini vidiyo saya.. video nih di buat dri peminat hanis zalikha..siapa hanis zalikha? kamu search la sndiri..psti ramai yg knl..dia nih kira model laa..

kali nih aku mau bgitau tentang blog wajib yg aku layan setiap kalo online..

yg first adalah..


1-cahaya cintaku


2.lose weight

dan yg paling wajib aku buka semestinya lah fullmusik


kalo kamu prasan,blog yg aku suka nih smua tntang family..bukannya brmksud aku nak bljr ilmu rumah tangga ka apa..tpi aku bca entrii psl anak2 dorg,apa yg dorg msk,apa yg dorg buat..smua2..kadang2 aku trktwa pula sorg2 bca blog dorg tuh..

BLOG YG AKU TAK SUKA!!

aku tak suka pula bca blog2 remaja2 yg setiap hari buat entri tntg prasaan,hari nih bad mood,hari nih kena marah cikgu,kna kejar anjing n lain2....aku tak suka bca blog mcm tuh(trmsuk la blog aku sbb blog aku juga mempunyai kriteria blog yg aku tak suka baca)..dan aku paling tak suka tgk blog yg suka MENCARUT n MEMAKI..tak salah kalo mau mencarut n memaki,blog ko,n mulut ko..tpi ko ingat org suka bca blog ko tuh? skit2 ckp s**l,b**i n byk lagi la bintang peliharaan yg lain..geram pula aku tgk..kalo di ikutkan,realitinya org tuh pnya men skema..kalo jalan tunduk2 saja,smpai boleh langgar dinding..tpi di blog,amboooii..so,kalo bgi blogger2 n pmbaca yg lain,kamu suka ka baca blog yg setiap hari memaki tuh?..kalo aku ,aku tak pergi lagi blog tuh kalo smua entri memaki,agak2 la..kalo betul2 mrh tuh bole di trima..nih time hapy pun memaki,time sedih pun mencarut..kalo marah apalagi..so,aku takut pula nak komen2 n ada kaitan dgn blogger tuh..tkut aku pun dia maki...



0 comments: