Tuesday, November 16, 2010

aku kangen aku rindu

lps 1 mggu d rmh,aku mula berasa keboringan..mgkin sbb aku sudah tgk smua movie yg aku beli n online 24 jam tnpa ada halangan..so,tba2 aku buka2 folder2 lama,aku jmpa n dgr2 smua lagu aku..lagu2 tuh smua fevret aku time spm..xtau knpa time spm aku rasa betul2 memberikan memory untuk aku..mgkin sbb aku mula tggl asrama,dan mungkin juga aku start jmpa fullmusik wktu tuh..aku kenal byk org dri fullmusik dan aku msih berkawan dgn dorg smua smpai skrg..sbb dlu chatbox di fullmusik tuh bukan untuk request lagu..dulu chatbox tuh adalah tmpt chat..org sembang2..knl2..bukan mcm skrg..dulu 90% adalah org indo..cma 10% sja org malaysia..skrg aku rasa cma 2 org saja yg brani chat dsana..so,kamu pernah x kalo dgr lagu n tba2 kamu rasa sesuatu prasaan yg lain? mcm tringat2 kisah2 dlu,hati tuh mcm kusut tiba2..in simple words,i just wanna say..aku kangen aku rinduu..huu.. cuma mau share lagu2 nostalgia yg aku sgt suka n membuat aku ingt dulu kala.

1.sephia-sheila on 7

2.indover-project pop

3.armada-balas dendam n gagal bercinta

4.ratu-semakin hari semakin cinta

5.andra n the backbone-kepayang n slmt tinggal

6.dewiq-bete n koq gitu sih

7.tiket-hanya kamu yg bisa


aku rindu time dulu2..


0 comments: