Friday, November 26, 2010

contest: kids and baby photo

contest :: kids & baby photo contest

syarat -syarat penyertaan.

1. anda mesti menjadi follower blog kedua saya. http://sweetlikekisses.blogspot.com.Selepas ini pemenang akan di umum di blog baru:)..

2. anda mesti tag kepada 8 orang maksimum.tidak boleh kurang.dan bila anda telah tag anda mesti inform pada kawan anda yang mereka telah ditag.:)

3. letakkan banner contest di sidebar anda.

4. anda mesti sertakan satu gambar.tidak kisah gambar anda zaman baby,zaman anda budak budak,gambar adik anda,gambar anak anda,gambar anak saudara anda..

5. hantar link entry anda didalam kotak komen entry contest ini.

6.mesti mulakan title entry dengan nama contest.

7. wajib diberitahu didalam entry tentang contest ini dan hadiah yang bakal diberi kepada pemenang.


tarikh tutup sehingga 30 november 2010 .tetapi terpulang pada saya jika hendak menamatkan tarikh lebih awal:)..so be alert!:)


hadiah yang bakal dimenangi ialah earring dari lazo diamond jewellery.white gold.





hmm..aku mau ikut contest nih..xtau la knpa tba2 mau ikut2 sja memandangkan aku kecewa di dalam gembira..mcm mana tuh kecewa di dalam gembira? sbb harini result exam bru kluar..x memuaskan..kacau mooad aku honeymoon..huaaa..


Dalam byk2 syarat contest nih..smua aku dpt buat..kecuali tag 8 org tuh..sejujurnya,aku x rapat sgt dgn follower2 aku..y the bcoz? sbb itu adalah aku yg sebenarnya..realiti or dunia maya..aku adalah sgt jarang bergaul rapat dgn org..susah mau percaya org n susah mau meluah kan perasaan..dalam kata lain,aku adalah seorang yg EGOIS..huhu..


xpala..nnti pandai la aku tag siapa2.gmbr yg aku mau letak adalah..


*



*



*



*

aku si kembar 3



nih gmbr aku n kembar aku..dan aku adalah kembar 3



alasan aku memilih gambar ini..

1.sbb nih adalah gmbr last memory kami ber 3...yg lain smuanya rosak sbb banjir dulu.inilah satu2nya kenangan kami bertiga sbb susah mau gmbr tiga2 sekaligus


2.mama aku bilang nih adalah harta karun dia..dia jaga n simpan dengan rapi.. dia ckp dia x kan jmpa lgi budak 3 org yg berambut bulat mcm cendawan nih lagi skrg..smuanya sudah berubah..huhu


tu sja la yg boleh aku kata..ada yg mau tgk gmbr time sudah besar ka? huhuhu



tag 8 org pula..sory ya kalo aku tag kmu..

http://rynaowhryna.blogspot.com/


nih sja yg aku mampu tulis..mng atau x,itu lain crta..yg pnting aku dpt mengimbas kembali wajah zaman yg smakin berubah..dan mngubat hati aku yg kecewaaaaaaaa

4 comments:

CI_ said...

yang,
nak join tapi
mmg Dk tak ada simpan
gambar baby atau gambar
masa zmn kecil
kebanykn dah rosak kena banjir.
dalam lappy mmg takde,
sbb lappy baru.

huhuhu...

Unknown said...

salam...
sya nk letak banner kat fullmusik.
boleh tak??
nak tau saiz banner and camna nak contact ya...

ni e-mail sya:
a_cacute@yahoo.com
http://yoishme.blogspot.com

iza Hamdan said...

aisyah> ok..nnti malam iza email..skrg on da way pulang ke rmh

Sophie Al-Yahya said...

iza!! sriously iza ni kembar 3??? WOWWWW...seriously WOWW.. jarang dengar. thanks for tagging. Nanti insyaAllah ada masa sy join.