Monday, November 22, 2010

emo

hmm..nih aku mau emosi kjp..ramai di chatbox tuh marah2 pehal lagu x di upload la apalah...sbnrnya kerja nih sng sja..tpi disusahkan pula..nnti siapa2 yg mau request tuh..cuba dan CUBA bgi nama artis dan tjuk lagu yg betull..kalo smua btul,sng sja aku mau cri n download..tpi byk pula yg main asal letak sja..kan mkin byk kerja aku mau search di google,lagu nih siapa artisnya,tjuk lagunya n mcm2 lagi..mna x lama...sllunya byk yg mrh2 tpi cma tau mrh sja.. contoh yg sllu org request:

1.mau request lagu yg main di sinetron tv 3..kan byk tuh,mna la aku mo search lagi satu2

2.sllu bagi nama artis atau nama lagu sja..cba bgi yg jelas

3.bgi tajuk salah,kadang2 bgi nama awl tuh lagu sja..contoh kim doong wook-my hearts..padahal tjuk tuh my hearts calling..kalo yg sllu download di 4 shared msti paham tuh kan,slh eja skit pun dia ckp search not found..trpksa pergi search di google..msuk lagi web tuh satu2..mna tak lama...


n last skli yg suka pakai byk nikname n request byk2 tuh..jgn pula pkir aku x tau,ip addres kmu tuh sng sja aku mau dpt...bole request byk2,tpi bgi peluang dgn org lain juga..kalo 1 hari 1 lgu yg kamu request bole,tpi jgn la 1 hari tuh kamu request 8 lagu sekali gus..agak2 la..skrg nih aku sorg sja yg upload lgu..

0 comments: