Saturday, November 20, 2010

i like it

seperti yang kamu tahu,aku mmg baladewa sejati..baladewa adalah pangilan untuk peminat kumpulan dewa19..so,memandangkan aku minat dhani@ ketua kmpulan dewa,otomatik aku suka smua artis di bawah naungan nya..nih skrg aku mau crita tntg kmplan di bawah management dia...iaitu dewi-dewi..


dewi2 nih di tubuhkan untuk menyanyikan semua lagu dewa kepada versi perempuan..so,smua lagu2 dewa byk yg dorg recylce..msti kamu tau kan lgu dokter cinta

tpi slps ina(gmbr tgh) mngandung,dewi2 di bubar kan..dan kemudian dewi-dewi berubah menjadi mahadewii

aku rasa mahadewi lgi bes sbb ina tuh dlm dewi2 mcm x match sbb suara dia konon beralun jazz..kalo tata(yg kiri) dan purie(yg kanan)..dorg bersuara rock dan r&b..

dlm mahadewi nih,aku suka suara tata

suara dia rock n best...
mcm lagu blog aku skrg nih..nih suara tata..


tpi skrg mahadewi jarang kluar sbb skrg artis bawah management dhani yg laku adalah the virgin


kumpulan the virgin nih bgi aku bole la..x brapa mnat sgt..tpi suara vokalis dia tuh mcm suara mulan jameela..

tpi yang penting..aku minat DEWA 19...






0 comments: