Saturday, November 6, 2010

Lady gagap

Lady gaga..siapa yg tak kenal..dia adalah penyanyi yg dikatakan ada unsur2 syaitan dan illuminati..ada juga ckp dia lelaki..btul ka? xtau la pula..sllu pula tgk video klip dia pakai bikini..tak nmpk pun dia pnya "tut" kalo dia llki..(wkwkwk)..tapi aku x kesah pun..asalkan lagu dia smua bes2..bukan aku ikut dia pun..smua lagu2 yg dia nyanyi sangat2 bes..aku rasa dia genius dalam mnghasilkan lagu2..so,aku suka smuaaa lgu dia..sni aku listkan lagu dia yg aku suka

1.just dance

2.poker face

3.love game

4.eh,eh(nothing that i can say)

5.paparazi

6.bad romance

7.alejandro

8.paper gansta

9.monster

10,so happy i could die

11.telephone


tiba2 tdi aku search di youtube,aku cba lagu2 dia yg unrealeased,,mksudnya tak pernah di kluarkan..antaranya:

1.no floods

2.wonderfull

3.again again

4.summerboy



lagu yg aku ksi di atas tuh smua lagu lady gaga yg tidak seperti biasa..sperti lagu yg beat2,membuat kan jntung dup2dap kalo naik kereta atau bas yg psg volume full..bgi pendengaran aku,suara n lagu dia lebih kurang mcm gwen stefani..trnyata dia ada juga lagu slow2..bes la juga..tpi aku suka lagu dia yg ngebeat(~yg rncak2)..lady gaga nih selain menyanyi,dia ada juga buat bisnes nip*le sticker(~ hahah) ..xtau la dia yg jual atau dorg suka2 sja ksi nama bnda `nip*le sticker lady gaga.ada ka yg mau beli? ada bintang2,bulat2,kaler wrna wrni..ahah..mgkin untuk org di luar ngara sna..kalo di sni,mgkin x la..kalo ada yg mau beli pun kmu mo pakai di mana? xkan berjemur di pntai mcm tuh..


so,akhir sekali,i just wanna say..I LOVE LADY GAGA...

(~dri skolah lgi aku ada mslh mau buat penutupan karangan..hihi)


1 comments:

Lid'Yaz said...

suka jgk kt minah ni..but once i knew that her involved dlm golongan sptmn yg anda sebutkan 2..so,i rs..heh!lgu2 ye pn da lm xdgr.bkn pe..hihi..tkt..hahha..tkt terpesong..ntah lolx!but still loikeee her...voice!not her body or nip*le sticker..wakaka!