Thursday, November 11, 2010

3 seploh ringgt

3 seploh ringgit...i like it..siapa yg dri dlu follow blog aku,msti sudah bca entry tentang movie marathon..dkt entri tuh aku sudah critakan knpa aku suka tgk cd n bukan di cinema..so,kemarin time aku pulang,ferry aku bertolak pukul 1.30,so sblm tuh aku smpt menyinggah beli cd 3 seploh ringgit skjp..hihi..aku beli 6 cd..tpi aku beli smua yg lama2 punya la..bkn movie yg latest sbb dah lama rasanya aku tak tgk movie nih,jadi aku beli la yg aku rasa nak tgk..




so,smpai2 sja rumah..aku trus mndi n tgk movie yang aku beli..sbnrnya aku nih mau blas dendam sja..slama nih aku geram roomate aku hari2 tgk movie di blik..aku sllu dgr sja la,mls nak tgk sbb aku terlalu sibuk dgn sgala assignment,kuiz,ujian dan yg lain..dia pula sem akhir,so dia ada 5 subject sja pun.1 hari 1 kelas sja..tu yg sllu dia terbungkang tgk movie hari2..


so,lps aku abis exam nih,aku buat la movie marathon lgi..hihi


so,6 cd yg aku beli,aku dah katam 4..tggl 2 lagi..to be continue lps nih


tpi dalam2 4 cd yg aku dah beli,blm ada 1 pun yg membuat aku berasa wowww..cma biasa2 sja..huhuh


tutup crita...


skrg nih aku suda d rmh..tpi bru 2 hari aku d rmh,knpa aku trasa sangat n super duper malas..mau bgn pun mls,mau mndi mls,mau mkn pun malas...adoii..mgkin sbb aku trlalu pnt d asrama,tu la sbb mau bls dendam d rmh..hihi..tpi harap2 la 2-3 hari sja la..tak bole juga lama2..


Dan bila aku sudah d rmh pula,aku pun tersangat2 lah malas mau online..xtau knapa..mgkin aku dah boring pula online..byk bnda lgi yg membuat aku bahagia..contohnya,aku main dgn kucing2 aku yg sudah lama aku tgglkan..hihi..kalo tgk tv,aku rasa sudah berkurun berabad aku tak tgk tv..


kepada sesiapa yg dah request lgu dkt aku..nnti aku upload yaa..

0 comments: