Friday, November 12, 2010

lagi dan lagi

Againnnnnnnnnn...sekali lagi hosting fullmusik di banned..x abis2 di banned dri dlu walaupun tiap bulan bayar hosting..skrg hosting yg menempatkan sesetengah lagu sudah di banned,so ada sesetengahnya x dapat play..skrg faiz tgh berusaha trnsfer file dia ke file yg lain n reupload..so yg lain bawa2 bersabar..ok..n tadi aku jmpa satu bnda yg pelik...aku nampak dia sbiji macam icon fullmusik..tpi dia bukan fullmusik..so aku kompius,siapa tiru siapa?..kmu tgk sja la


icon fullmusik





icon blog tuh


dia pnya cara pun sama..autostart juga..aku ingt dorg edit2 nih icon fullmusik..rupanya dri web yg berbeza..



so,aku harap org tak keliru la psl nih..kami bukan dri web yg sama..tak kisah la kan kamu mau pilih yg mana 1..tuh hak kamu..tpi cma mau jelas kan sja..

2 comments:

CI_ said...

dah pernah jumpa. tapi dia tak best. tak loop...fullmusik di hati!

iza Hamdan said...

x loop ya? iza pun bru sja trjmpa..btw thanx support fullmusik..hihi