Wednesday, November 3, 2010

space untuk di sewa

Sesiapa yg mau letak iklan d fullmusik,just inform iza ya..buat masa skrg nih promosi rm 10 sebulan untuk 5 org terawal..so cpt2 la klo mau..mgkin ramai yg tak yakin dgn fullmusik dpt atau tak promosi untuk iklan atau blog mereka..so sni aku ksi sbb2 mngapa kmu tak perlu risau dgn meletak banner atau iklan d fullmusik..




fullmusik nih sudah ada dri tahun 2008 lgi..tuh ada date dia 16 may 2008..nama asal fullmusik tuh adalah katrook blogspot..tpi suda di naik taraf menjadi fullmusik.co.cc..sperti yg kamu dpt tgk,dalam 2 tahun lebih fullmusik nih wujud,hampir 5 juta visitor yg dtg ke fullmusik.


kalo di lihat dlm analytics nuffnang nih,fullmusik dpt 92 rbu unique visitor dlm masa sebulan


so,sbnrnya bukan apa aku promosi lebih2 nih..cuma skrg aku n faiz tgh cari cara untuk tampung kos fullmusik tuh..faiz ada 4 file hosting,aku pula ada 2..smuanya tmpt smpan lagu,so ada yg hndk di byr tiap bulan n tiap tahun..so jgn pkir aku mata duitan pulaa..nih smua untuk fullmusik ..so,kalo ada yg mau letak iklan atau banner,just ksi tau aku yaaa..


~~aku mula prasan ayat bm aku semakin hari semakin tungang langang~ adoii

1 comments:

magnoliapert said...

Salam Iza, hmm, macam mane ye nak letak iklan kat fullmuzik?? :)