Wednesday, November 3, 2010

aku exammmm

hmmm..aku baru sja lepas abis exam yg ketiga..ada dua lgi..tuh pun hari isnin n slasa..yg nih byk teori...3 paper nih smua kira2..skit kpala aku..so..siapa2 yg ada request lgu dgn aku tuh,sory la aku tak dpt upload buat masa trdekat..sbb aku ada FINAL EXAM..final exam tauu..bukan kuiz atau test..tpi aku ttp trima requst..tpi aku ckp tak bole masa trdekat,mgkin dlm 4-5 hari..kalo ada yg request aku lgu,then ckp "xpa,tggu free baru upload",tuh dgn rasa senang hati sja aku ckp,"ok,aku jnji aku uploadkan nnti".tuh yg ok..tpi geram pula ada yg tak fhm..aku ckp nnti aku uploadkan,then dia ckp ok..tak smpai 15 mnit mnta lagi..aiyoo..tak fhm ka aku exam la..exammmm..
bukan nak mngeluh,tpi mcm faiz ckp,nih la risikonya buat service percuma mcm nih..aku dgn rela hati sbnrnya nak tolong faiz tuh sbb dlu ksian dia sorg sja handle tuh fullmusik..2 thun aku dgn fullmusik tnpa harap apa2..so,kalo faiz pula,skrg nih dia sibuk buat website untuk company org..tpi jangan risau..smuanya akan di upload..buat msa skrg nih,cba guna dlu lagu yg sedia ada tuh..last sekali,sory kpada smua ya..harap smua mngerti

0 comments: