Tuesday, November 9, 2010

my banner

banner aku dah hilangg..sbnrnya lama sudah banner aku dilucutkan dri fullmusik nih..bru hari nih aku free mau buat entry psl banner..dlu cntikk n sweet sja banner aku bersebelahan dgn banner irine..aku rasa aku pun dapat skit aura dri banner si irine tuh,sbb aku tgk visitor aku sejak kna letak banner d sblh irini,boleh la smpai 70 visitor berbanding 20-30 seperti sblm nya..sni aku bagi sbb knpa blog aku dpt ramai visitor selepas di gandingkan dgn blog irine..sbbnya adalah:



*



*





*


MESTI org tuh nak klik banner irine,tpi salah klik banner aku la pula..sbb dkt sgt antara banner aku dgn dia...wkwkw

(brdasarkan firasat aku la)hihi



so,skrg tmpt aku dah di ambil oleh cik nadia nih




tadaa..tmpt aku dah di gntikan dgn blog shoping online cik nadia tuh..


sebab musabab banner aku di remove?





sbb skrg dah ramai yg sewa iklan,kata faiz,bagi space dkt yg sudah sewa..

mentang2 aku letak banner free,sng2 kna remove...huhuu..tega2 nya kamu bek



dan faiz ckp dia buat space spesial buat aku..so,aku tertunggu2 la,mana la banner aku nih diletakkan..sekalinya..




kamu tengokkk,pnya main cipuut sja..xda banner2,kna truh link sja..


lps tuh,buka sja fb,mula cari lagi suspek utama dan dia pun tgh online juga..trus pergi tuntut janji yg kononnya akan di berikan tmpt yg spesial..then faiz ckp,tuh la tmpt yg paling spesial..dkt dgn chatbox..smua org yg login nmpk..so,kalo di ikutkan,btul juga,,aku rasa ramai pula yg pergi ke blog aku..tpi bukan sbb trsalah klik lagi tau..tpi sbbnya adalah..




*




*


*

semua nak request laguuuuu dan tnya mcm mana nak letak lgu dkt blog..huuhuhu



so..itu sja la entry mlm nih,paham2 sajalah kalo budak mechanical nih lps exam,trlampau byk mnghadap bnda kira2 n math so kemaahiran sastera nya pun telah berkurangan..hihii



3 comments:

pelanginadia said...

aiseh...terkejut tgk ade banner sndiri kat blog iza..sebelah irine yg pemes lak tu..huhu..cian kt iza, xpe, janji faiz kota kan janji kan?..huhu..logik gak, sume yg log in akan trus nmpak blog iza (kecuali mreka yg rabun)..

pelanginadia said...

termasuk la den yang mmg rabun jugak! hehe..power 3.00 tu kiri kanan..:(..

NadGorgeous said...

awak, nak lagu opick yg bertajuk rapuh..
lagu nih ade kt dlm cerita chinta chanduri skrg selain khatimah cinta..

try request kat shoutmix tak reti la.. hahah..
please...

inform sy bile dah dapat!
tengkiu ;)